-
Asystenci AI w samochodach - co myślicie?
jeśli będzie można wydawać polecenia po zaparkowaniu typu: naładuj auto o 21:00 do stanu 70% to będzie git, albo uśpij głęboko auto bo wracam za tydzień szyby mi mocno parują zrób coś sprawdź czy napewno jest wszystko domknięte bo szumi - i sprwadza każdą szybę na maxa i elektrozamki jadę zaraz w pagórkowaty teren zmień rekuperacje jest trochę ślisko zmień na ten czas sposób pracy tylnego silnika
-
Odblokowanie nowych hulajnóg Xiaomi / Ninebot
jeśli chodzi o G2 Max to właśnie tak zalecali w zeszłym roku, nie wiem czy się zmieniło
-
Hummer EV w Warszawie
-
Odblokowanie nowych hulajnóg Xiaomi / Ninebot
jeśli chodzi o nineboty nie zaleca się ich aktualizacji czy łączenia z oficjalną apliakcją po wyjęciu z kartonu wiele z nich mimo że są europejską dystrybucją tak mają fabrycznie firmware global
-
Chevrolet VOLT
Jeśli ktoś się zastanawial kiedyś nad kupnem Volta jako drugie/trzecie auto w okazyjnej cenie jak mieszka w mieście za śmieszne pieniądze typu 30.000zł to brać i się nie zastanawiać. Zrobiłem nim 95.000 km przez 4 lata i jestem zadowolony. Degradacja po 12 latach max 19% Nawet jako dojazdówka do pracy wypada lepiej niż prius.
-
Lucid w Polsce - co myślicie?
Ceny jak na start w złotówkach wręcz bardzo dobre na tle modelu S a są to raczej ceny przeliczane z euro bo to europejska dystrybucja a nie USA fajnie że można mieć oficjalnie podstawowego Lucida tylko 100.000zł drożej niż model3 AWD ale niestety psuje to bateria, Lucid mimo że jest znany z dużych baterii to stosuje politykę taką jak kiedyś tesla - gdy oferowała model S czy nawet X z bateriami 75kWh dopiero po dopłacie wskakuje bateria 92kWh która przy niskim żyżyciu Aira nawet jest spoko wiadomo Air nie zaspokoi w pełni potrzeb z powodu chociażby strefy załadunkowej bagażnika - tylna szyba nie otwiera się i jak ktoś jest bardziej wymagający poczeka na Gravity mimo że fizycznie miejsca w środku Air jest ogrom jak na wielkość sedana