§1 Postanowienia Ogólne Rejestracja i korzystanie z forum.lovev.pl (zwanego dalej "Forum") oznacza akceptację niniejszego regulaminu w całości. Celem Forum jest wymiana wiedzy, doświadczeń i opinii na temat pojazdów elektrycznych (EV), technologii ładowania, odnawialnych źródeł energii w kontekście EV oraz innych powiązanych zagadnień. Na Forum obowiązują ogólnie przyjęte normy społeczne – zachowuj się kulturalnie, szanuj innych użytkowników i ich poglądy. Administracja Forum zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Wszelkie zmiany będą ogłaszane na Forum i wchodzą w życie z dniem publikacji. Użytkownik wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez forum.lovev.pl treści jego wypowiedzi w obrębie serwisu i forum, w celach związanych z funkcjonowaniem i promocją Forum. §2 Rejestracja i Konto Użytkownika Rejestracja na Forum jest dobrowolna i bezpłatna. Posiadanie konta umożliwia: Pisanie nowych wątków i odpowiedzi. Śledzenie przeczytanych i nieprzeczytanych wątków. Korzystanie z prywatnych wiadomości. Personalizację ustawień konta. Zabrania się posiadania więcej niż jednego konta przez tego samego użytkownika. Naruszenie tej zasady skutkować będzie natychmiastowym zablokowaniem (banem) wszystkich powiązanych kont. Zachęcamy do uzupełnienia informacji w profilu użytkownika (dostępnych w ustawieniach konta), takich jak lokalizacja czy zainteresowania. Warto również dodać informacje w stopce (sygnaturze) konta, np. opis posiadanego pojazdu elektrycznego (marka, model, rok, pojemność baterii). Ułatwi to innym zrozumienie kontekstu Twoich wypowiedzi. §3 Zabrania Się Obrażania, poniżania lub atakowania innych użytkowników Forum. Dyskryminacji ze względu na rasę, płeć, orientację seksualną, wyznanie, pochodzenie, niepełnosprawność lub jakiekolwiek inne cechy. Zamieszczania treści wulgarnych, obscenicznych, pornograficznych, drastycznych lub promujących przemoc. Publikowania treści naruszających polskie lub międzynarodowe prawo, w tym prawa autorskie (cytowanie lub linkowanie do źródeł jest dozwolone i wskazane, kopiowanie całych utworów – zabronione). Promowania nielegalnego oprogramowania ("warez"), piractwa, stron oferujących dostęp do takich treści oraz działań niezgodnych z prawem. Umieszczania niezamówionej reklamy, spamu, marketingu szeptanego czy linków afiliacyjnych bez uprzedniej zgody Administracji. Wyjątki mogą stanowić dedykowane działy (jeśli takie istnieją, np. "Giełda"). Chęć zareklamowania produktu lub usługi należy najpierw skonsultować z Administracją. Zamieszczania krótkich informacji z linkami wyłącznie w celu promowania innych witryn, bez wnoszenia wartości merytorycznej do dyskusji. Celowego prowokowania kłótni, "trollowania", wyśmiewania innych użytkowników lub ich wypowiedzi. Spamowania w jakiejkolwiek formie, w tym: zakładania identycznych tematów w wielu działach, pisania postów nie na temat (off-topic), nadmiernego używania emotikon, dużych liter czy formatowania tekstu w sposób utrudniający czytanie. Umieszczania w załącznikach plików niezgodnych z prawem lub zawierających złośliwe oprogramowanie. §4 Zasady Pisania Postów i Tworzenia Wątków Zanim założysz nowy wątek, użyj wyszukiwarki forum. Sprawdź, czy podobny temat nie był już poruszany. Możesz również skorzystać z wyszukiwarki Google, dodając site:forum.lovev.pl do zapytania. Umieszczaj swoje posty i wątki w odpowiednich działach tematycznych. Zapoznaj się ze strukturą forum, aby wybrać właściwą kategorię. Nadawaj wątkom precyzyjne i opisowe tytuły, które jasno streszczają problem lub temat dyskusji. Unikaj tytułów typu "Pomocy!", "Problem", "Pytanie". Pisz na temat. Staraj się trzymać głównego wątku dyskusji i unikać niepotrzebnych dygresji (off-topic). Cytuj fragmenty wypowiedzi, do których się bezpośrednio odnosisz. Edytuj cytaty, usuwając z nich zbędne elementy (np. całe poprzednie posty, duże obrazki), aby zachować czytelność wątku. Można cytować wypowiedź znajdującą się bezpośrednio nad Twoją. Dbaj o czytelność swoich postów. Używaj akapitów, znaków interpunkcyjnych oraz dostępnych opcji formatowania (pogrubienie, kursywa, listy) w sposób umiarkowany i celowy. Nie "podbijaj" swoich wątków (czyli nie pisz postów typu "up", "aktualne?" tylko po to, by wątek pojawił się wyżej na liście). Jeśli masz nowe informacje, dodaj je w nowym poście. Linki do zewnętrznych stron są dozwolone, jeśli wnoszą wartość merytoryczną do dyskusji i są związane z tematem. Wszelkiego rodzaju poradniki czy tutoriale powinny być jasno opisane, a jeśli są tłumaczeniem lub bazują na zewnętrznych źródłach, należy podać ich pochodzenie. §5 Prywatne Wiadomości i Profile Użytkowników Aby wysłać prywatną wiadomość do innego użytkownika, kliknij jego nick (nazwę użytkownika) i wybierz opcję typu "Rozpocznij konwersację" ("Start conversation"). Pamiętaj, że wiadomości zamieszczane bezpośrednio na publicznych profilach użytkowników są widoczne dla wszystkich. §6 Moderacja Nad przestrzeganiem Regulaminu czuwają Moderatorzy i Administratorzy Forum. Moderatorzy i Administratorzy mają prawo do: edytowania, przenoszenia, łączenia, dzielenia lub usuwania postów i wątków, które naruszają Regulamin lub są niezgodne z tematyką działu, w celu zachowania porządku i czytelności Forum. Działania te mogą być podejmowane bez konieczności podawania szczegółowego uzasadnienia użytkownikowi. Notoryczne lub rażące łamanie Regulaminu może skutkować nałożeniem ostrzeżenia, czasowym lub stałym zablokowaniem konta (banem). Decyzje w tej sprawie podejmuje Administracja. §7 Postanowienia Końcowe W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników, jednak dołoży starań, aby usuwać treści niezgodne z prawem lub Regulaminem po otrzymaniu wiarygodnego zgłoszenia. Korzystanie z Forum jest równoznaczne z akceptacją powyższego Regulaminu. Data wejścia w życie: 7 kwietnia 2025 roku